PCO Grund für Fehlgeburt?

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
zimtsternli9
Newbie

PCO Grund für Fehlgeburt?

Beitrag von zimtsternli9 »

Hallo zusammen,

ich hab PCO und wurde zwei mal schwanger und jedes mal ca. in der 6. Woche eine Fehlgeburt... Kann das vom PCO sein? mein FA will nichts unternehmen, er sagt zwei mal ist noch normal, es wird erst nach der 3. Fehlgeburt etwas unternommen....

Kennt sich jemand aus oder hat etwas ähnliches erlebt?

Danke und Gruss Zimtsternli

akeyla
Member

Re: PCO Grund für Fehlgeburt?

Beitrag von akeyla »

Mein Wissen reicht nicht, um dir zu sagen, ob es vom PCO ist, aber ich möchte dir an dieser Stelle dringendst raten, den Arzt zu wechseln und bei PCO erst recht zu wem gehen, der sich damit auskennt. Wenn ich die Worte "nichts unternehmen bis Quotenzahl erreicht ist" höre, leuchten bei mir die Alarmlichter.

Und bevor ich wieder ins Nichts abtauche (eigentlich hab ich mir das Internet verboten) fühl dich noch herzlich von mir gedrückt. Es tut mir leid, dass du zwei Sternchen hast. Beim dritten klappts! ich drück dir die Daumen!

lg

Akeyla

Alessia Giada
Newbie

Beitrag von Alessia Giada »

Hohl der doch e zwöiti fachmeinig vomene andere FA i. E wörd eifach ned is internet go rechergiere.. Bi mer händs vor 4 johr ou s pco diagnostiziert, aber wenn im internet gosch go nocheläse dräisch dore. E wörd der wie gseit e onabhängigi 2 meinig arote. Wönsch der ganz föu chraft [-][-]

Meli_G
Newbie

Beitrag von Meli_G »

Hmm...dass me dur s pco fehlgeburte het, hani no nie vernoh...nur dass me halt sehr schwer bis gar ned erscht schwanger wird, will jo d eisprüng ned stattfindet....
Ich be selber en pco patientin und dur en gueti begleitig vomene guete FA beni jetz endi 6. monet schwanger...
Wür der somit au arote das bimene andere FA go abkläre, da es halt au derigi git wo nix wennd mache...min vorigi het au immer gmeint abwarte und ich be gottefroh hani denn gwechslet...[-]️

zimtsternli9
Newbie

jo i mach mi au nu wahnsinnig mit am Internet :-S
sind er bimene FA oder inere KiWu-Klinik?

und hend er Medis über ko gega PCO oder hend eueri FA aifach glueget das er en Eisprung hend zum Schwanger werde...? Will ich han jetzt nu immer Hormonsprütze über ko dasi halt en Eisprung han....

Meli_G
Newbie

Beitrag von Meli_G »

Also ich be eifach bimene FA, kei klinik oder sonstigs....mer hends lang versuecht mit hormon wo zumene eisprung füehret, doch ohni erfolg...denn isch en operation zur sproch cho, en stichelig vode eierstöck..dört werde d eierstöck mit elektroimpuld bearbeitet und dur das die follikel abtötet wo de eierstock blockiere....nach dere op hani weder ganz normali zykle gha und be weder ganz "normal fruchtbar" gsi.... Me weiss zwar ned wie lang dasses goht bis sich dsymptom vom pco weder ischlichet aber es git der ziit zum de kinderwunsch z erfülle...eventuell halt denne no immer mit e bitz nochhilf...

Fredi Flunder
Newbie

Beitrag von Fredi Flunder »

Hoi hoi

I han au pco und han sehr vell em internet recherchiert. Dete beni au ufne artikel gstosse, wo dene gstande isch, dass s fehlgeburte risiko scho dütlech höcher isch med pco, well jo d hormonwert öberhaupt ned stemmed (emel be mer...)

I han en sehr en guete fa und han be de diagnose au grad metformin verschrebe öber cho. Ben im 4. zyklus med metformin schwanger worde und jetz ide 16. woche.

Zimtsternli, i wünsch der alles alles gueti!

zimtsternli9
Newbie

@Meli_G: wie gseht die Operation us? häts weh gmacht??

i wais aifach nöd so recht, i ha Kai bok scho wieder de FA wechsla... hani scho mol di alte het immer gsait sie müend halt geduld ha me wird au mit me lange Zyklus schwanger (i han mini täg e johr lang nöd über ko noch absetze vo de pilla) nochher hani gwechslet de neue FA het den usegfunde dasi da han und het mi a ne KiWu Klinik überwise... also scho wieder en neua Arzt... und de sait jojo mer bringend sie scho no schwanger sie sind jo sus gsund und no jung.... oooh wieni de spruch hass.....

Meli_G
Newbie

Beitrag von Meli_G »

Ich wür mi nüme ewigs hihalte loh...hets bi mim vorige au immer gheisse und so vo wäge es sig halt normal und me müessi geduld ha... Debi sind die ewige hormonmedis etc. uf duur gar ned eso cheibe gsund, da bi pco de körper süscht scho problem het mit hormon...

Bi dere operation bisch komplett in vollnarkose, bechunsch also nüd mit...sie gönd debi mitere kamera bim buchnabel ine, damit sie au gsähnd was sie möchet und denn hesch no 2 chlini schnittli im schambereich damit sie zude eierstöck chöme...dert chunt de sone elektrostab ine wo eigetlich do löcher macht ind eierstöck.. Ha vo mire op es video becho, sehr speziell.... Dur das ganze wird de komplett zyklushushalt irgendwie weder normal agregt, kei ahnig wieso aber es funktioniert würkli.... Ha de no 2 tag im spital müesse blibe und de heidörfe.... Nach de op hani guet en wuche schmerze gha im buch, willer halt au no ufblose gsi isch...aber es isch ushaltbar gsi und fürs jetzige ergebnis komplett wert....
Frog am beschte mol noche weg dere stichelig und lohs der nomol komplett erkläre...velecht bisch ebe au eini vo dene pco patientine wo chli die stärker version hend und de chasch no lang mit hormon go versueche...

anemone
Newbie

Beitrag von anemone »

Hoi
I ha selber au PCO.
Lut mire KIWU-Ärztin het me mit däm es erhöchts rosiko uf FG's. I mire Signatur gsehsch wies cha go.

Mis PCO isch usgeprägt und bim 2te hets nur mit ere Starke hormonbehandlig klappet. Hei so z säge e Therapie gha wie bire Künstleche befruchtig. Efach chli nidriger dosiert, wül mer ja nid so vili eili hei wöue wie bire IVF. 2 versüech hei mer bruucht.
Bim erste hets no mit Clomiphen klappet. Aber au ersch bim 3te aalauf.

Am beste bisch bime KIWU Arzt ufghobe. Die verstö au die Emotionell situation vil besser und unterstütze eim.

Vil geduld und alles gueti

Gesendet von iPhone mit Tapatalk
* 27.12.2010 5w
* 11.07.2011 8w
* 16.09.2011 5w
* 20.10.2011 5w
Anemönli 08.2012
* 30.03.2013 5w
* 06.06.2013 5w
* 16.09.2013 8w
Anemönli 11.2014
Anemönli 01.2017

zimtsternli9
Newbie

@Meli_G: I bi eba so en angschthaas wa so OP abelangt... ha bi de eileiterdurchgängigkeits prüefig scho mega schiss ka und seb isch jo en klaks gega da wo du do beschribsch.... :-S

@anemone: I ha echt s gfühl mer hend scho alles probiert und es wett aifach nöd sih das I e baby krieg.... aber weni wieder so gschichta kör motivierts mi wieder zum witer mache.....

hend en termin I de KiWu klinik zum luege wies witer got, I wöt jetzt aifach mol gseh wani alles für möglichkeite han und nöd aifach wieder hormone neh und mol abwarte....

Lili85
Newbie

Beitrag von Lili85 »

Hallo zusammen bin neu hier und hab auch PCO in Verbindung mit einer insulinresistenz und gelbkörperschwäche :-(
Nehme seid 21/2 Wochen mettformin.
Und mir ging es richtig schlecht.
Ich hätte nicht den Durchfall wie alle schreiben. Ich bin immer müde erschlagen und habe wahnsinnige Krämpfe und übelkeit.
Kennt das jemand von euch.
Hilft das Zeug wirklich?
Mich verunsichert es sehr.
Mein zyklus war in letzter Zeit zwoschen 36-42 Tagen früher sogar 112 das hatte sich nach zwei Jahren pille absetzen etwas gebessert.
Jetzt hätte ich zum eisprung Zeitpunkt geherzelt und schon bei Es+5 meine Mens bekommen?
Für ne Einnistung ist es zu lang und es sind nur braune schmierblutung der erste Tag war mehr rot.
Da stimmt doch was nicht. Hatte das auch schon mal jemand von euch?

zimtsternli9
Newbie

Hallo Lili,

sorry ich kenne das nicht, hatte bis jetzt nur Puregon und Serophen....
Aber vom Serophen hatte ich auch starke nebenwirkungen....

Frag doch mal deinen Arzt ob das normal ist.....

Liebe Grüsse und alles Gute, Zimtsternli

Fredi Flunder
Newbie

Beitrag von Fredi Flunder »

Liebe lili

Ich hatte ebenfalls metformin und sehr ähnliche symptome wie du. Ich kann dich aber beruhigen, es wird besser - einzig alkohol trinken lag nicht wirklich drin, mir wurde bereits ab einem bier übel...

Und ja, merformin wirkt, zumindest bei meinem pco. Ich wurde im 4. metformin zyklus schwanger und erwarte im oktober unser erstes kind.

Ich wünsche dir alles, alles gute! Gib die Hoffnung nicht auf!

Antworten