Ich suche gute Horrorfilme. Ich glaube, ich habe schon die meisten guten gesehen, aber vielleicht ist mir doch einer entgangen.
Ich muss dazu sagen, ich steh gar nicht auf "Splatter-Filme" (wo es nur darum geht ein möglichst abartiges Gemetzel aufzuführen).
Welche ich hingegen sehr mag sind Insidious, Conjouring, the Gift, the Others, das Weisenhaus. Kennt ihr noch welche in dieser Art?
Drag me to hell, the unborn ond orphan hani scho gseh.
Netflix hemmer au, aber äbe ergendwie s'gfühl scho alles z'gseh zha. Hostel esch leider so gar ned mis...
Coole gschmack[-]ich liebe horrorfilme,mi maa het e halbi Vidoteck,wenich si mir nume alli chönt merke[-]the Descent,Anabelle,Them,paranormal activiti,blear witch project (empfählige vo mim maa[-][-])
@ Shanta: mer hend äbe au en riise dvd sammlig. Ech glaub das esch s'problem. [-][-] säg dim maa danke för d'empfählige. Mer hend alli bes uf Them gseh. Yupi, ets hemmer weder eini zom luege...
Exorzsist hani alli gseh, ond saw fendi de erscht eigentlech de bescht.
@ Mutsch: do hesch du absolut rächt. Mer send letschti insidious 3 go luege... Leider de schwächscht vo dene 3 teil, aber mer chane luege.
@bandolera: american horror story könni ond warti uf die neu staffle. Ah jo, es ged emfall no en anderi "horror" serie wo penny dreadful (netflix) hani au zemli cool gfonde. Nor so als tipp. [-]
Bibi 21 hat geschrieben:@ Shanta: mer hend äbe au en riise dvd sammlig. Ech glaub das esch s'problem. [Tapatalk-Smilie wird nicht angezeigt][Tapatalk-Smilie wird nicht angezeigt] säg dim maa danke för d'empfählige. Mer hend alli bes uf Them gseh. Yupi, ets hemmer weder eini zom luege...
Exorzsist hani alli gseh, ond saw fendi de erscht eigentlech de bescht.
@ Mutsch: do hesch du absolut rächt. Mer send letschti insidious 3 go luege... Leider de schwächscht vo dene 3 teil, aber mer chane luege.
@bandolera: american horror story könni ond warti uf die neu staffle. Ah jo, es ged emfall no en anderi "horror" serie wo penny dreadful (netflix) hani au zemli cool gfonde. Nor so als tipp. [Tapatalk-Smilie wird nicht angezeigt]
Stimmt Penny dreadful han i au mega gfunde.....jedoch American Horror Story...Staffel 4 mit em Zirkus nicht mehr mein Geschmack.....
han eui 3 mega lieb Fussballerin 2003 Leichtathlet 2004 Schwimmer 2011
- ES
- Rhea M Es begann ohne Vorwarnung
- Zimmer 1408
- The Langoliers
- Misery
- The Cabine in the Woods
- Poltergeist
- Conjuring
- Carrie
- Christine
- Final Destination Reihe
- Event Horizon
- Der Ring
- Der Nebel
- Silent Hill
- Die Frau in Schwarz
- The Village
Wenns etwas blutiger sein darf:
- Tanz der Teufel
- Dawn of the Dead
- Alien Reihe
- 28 Days Later
- 28 Weeks Later
- Halloween Reihe
- Freitag der 13. Reihe
- Freddy Kruger Reihe
- Resident Evil
Lg
Dragonia
** Ich bin Schlafwandlerin - Desshalb gehe ich mit Schuhen schlafen **
Ich schaue auch gerne Horror Filme, ein absoluter Renner ist ein türkischer Horror (bei den hab ich mir in die Hosen gemacht) Dabbe – Fluch der Dämonen.
- Saw (alle Teile)
- Shining
- The Ring
- Rosemaries Baby