am letschtä mittwuch am 24 00 uhr händ mini wehe igsetzt, s hät sich agfühlt wie periodäschmerze, han gar nöd recht gwüsst öbs etz scho loos gaht oder nöd? immerhin es sind no 12 täg zfrüe und de papi isch im militäär...
naja am 3 00 uhr, nacheme usgiibige bad, hanni mal im spital aglüütä zum frögä öbs ächt das scho chönti sii oder öb das wildi wehe sind? churzerhand bini e halb stund spööter, nach schiibächratzä und 5 minütiger autofahrt, im spital am weheschriiber aghänkt wordä und d herztöön vo eusem krüümel sind gmesse wordä...
ergebniss = regelmässige wehen und mumu schon 2 cm offä, uiui etz aber schnell am papi alüütä, am 4 30 hanni en erreicht, am 5 30 isch er itrudlet...
ich han mitlerwiilä scho starchi wehe gha und denn händs mer es wohligs duftbad igla, woni nach 1 1/2 stund und mumu 8cm offä wieder usegholt wordä bin...
es isch etz öppä 7 15 uhr, d presswehe händ igsetzt, ich puschte und japse was züüg hebet, während de papi im Tarnazug nebed mir sitzt

Danke alice das es dich git, du bisch s schönschtä wo eus hät chönnä passiere mir liebet diich über alles!!!