ALICE, wie aus der pistole geschossen...

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

Antworten
maxyne

ALICE, wie aus der pistole geschossen...

Beitrag von maxyne »

Euse Aengel isch da, Juhui!!

am letschtä mittwuch am 24 00 uhr händ mini wehe igsetzt, s hät sich agfühlt wie periodäschmerze, han gar nöd recht gwüsst öbs etz scho loos gaht oder nöd? immerhin es sind no 12 täg zfrüe und de papi isch im militäär...

naja am 3 00 uhr, nacheme usgiibige bad, hanni mal im spital aglüütä zum frögä öbs ächt das scho chönti sii oder öb das wildi wehe sind? churzerhand bini e halb stund spööter, nach schiibächratzä und 5 minütiger autofahrt, im spital am weheschriiber aghänkt wordä und d herztöön vo eusem krüümel sind gmesse wordä...

ergebniss = regelmässige wehen und mumu schon 2 cm offä, uiui etz aber schnell am papi alüütä, am 4 30 hanni en erreicht, am 5 30 isch er itrudlet...

ich han mitlerwiilä scho starchi wehe gha und denn händs mer es wohligs duftbad igla, woni nach 1 1/2 stund und mumu 8cm offä wieder usegholt wordä bin...

es isch etz öppä 7 15 uhr, d presswehe händ igsetzt, ich puschte und japse was züüg hebet, während de papi im Tarnazug nebed mir sitzt :lol: und mir brav miis händli hebet... ab jetzt chumi gar nüüt meh mitüber ich presse nur no und schlussendlich am 8 21 uhr erblickt euses müüsli s liecht vo de welt!

Danke alice das es dich git, du bisch s schönschtä wo eus hät chönnä passiere mir liebet diich über alles!!!

Knuddelii
Junior Member

Beitrag von Knuddelii »

Hallo Maxyne

Jööö, so härzig, dass de Papi au no het chönne debi si! Schön dases so schnell gange isch! Wünsch euch alles Gueti!

Liebi Grüess

Knuddelii

schoggimüsli
Junior Member

Beitrag von schoggimüsli »

hallo

schön het dr papi au nu chöne derbii sii
alles gueti für euch!
Nicht behindert zu sein ist kein Verdienst,sondern ein Geschenk,
das uns jederzeit genommen werden kann
Richard von Weizäcker

Jibber

Beitrag von Jibber »

Huhuuu maxyne

super dass der Papi noch rechtzeitig gekommen ist... auf das hoffe ich auch noch :wink:
wünsche euch eine ganz schöne Angewöhnungszeit :wink:

dsnici

Beitrag von dsnici »

hallo maxyne
war sicher mal ein etwas anderer weckruf für den papi in der kaserne :lol: .ich wünsche öich alles gute und genieest das abenteuer familie!
lg dsnici

Limas

Beitrag von Limas »

Schöner Bericht! Alles Gute für euch!

Puma01
Newbie

Beitrag von Puma01 »

Gratuliere!
Toll, dass dein Mann noch rechtzeitig da war und du eine schöne Geburt hattest. Alles gute

Antworten