Doch den am abet isch min schatz vom schaffe hei ko hend na kli TV gluegt und den uf einmal hani mega de schmerz beko de bini kli is bett und den isch wider alles weg gsi den sind min schatz und ich na kli go laufe het sich wider nix tue simmer hei den han ich es bad gnah und so hani den all 3 minute wehe beko 1 stund hani gwartet dehei und ha mini wehe al 3 minute mit mim schatz verschnufet bis er gseit het i söl e mal im spital a lüte guet die hend gad gseit i söl verbi ko.
Im spital a ko simmer ine ufnahme zimmer ko und de hani 2 stund a dem blöde CTG ghange obwohl i nid ha möge ligge ha eifach möse ufstah und ume laufe anderst hanis nid usgahlte so isch mi schatz eini go sueche und het gseit das ich wil go laufe de het sie mi na unter suech und gseit das i scho mit 4 cm offe i spital ko segi guet de simmer kli umegloffe und den hemmer könne ine geburtszimmer zügle dete hani den e schmerzmittel beko de hani kli könne ruebe und uf einmal hani nonstop wehe gha het nüme ufghört de hends die möse stope wegem baby ischem zvil worde guet de hends da gmacht 10minute hani kei wehe gha den isches wider los gange mini fruchtblase isch eifach nid vo selber platz de het da eini ufgstoche und den hanis nüme usghalt es het mer ales abdrückt und i ha afange schreiie und brüele undglaublich wie e furie hehe

doch den ischer dusse gsi und er macht kein ton vo sich han i e schock gha frage was los segi mit ihm mi schatz hetem na nabelschnur düre gschnitte und isch go luege den uf einmal ghöri mi kline sohnemann schreie und wie guet er scho e stimm gha het

mue sege han e schöni geburt gha und da alles i 9stund die 9stund sind so schnell verbi gange isch eim vor ko als wer alles i 3 stund verbi gsi