Hey soo cool, dein Geburtsbericht! Ist voll ermutigend! Ich erwarte in etwa drei Wochen unser erstes Kind und zieh' mir mal ein paar Erlebnissberichte 'rein. Bin schon sehr gespannt, was auf uns zukommen wird... Vielen Dank für deine Offenheit und weiterhin alle Gute!
WUNDERSCHÖÖÖÖN!!!
Danke für dä schön Bricht. Me gspürt richtig wie sehnsüchtig dir öie Niklas erwartet heit u wie töif die Liebi geit... *schmelz*
Aues Guete öier Rassubande u e dicke knuddler!
Destiny: Sooo schön dein Bericht und mit viel Humor geschrieben Zum Glück habt ihr Niklas per Kaiserschnitt geholt...ich wünsche euch alles liebe und Gute für die Zukunft!!!
@destiny: sooooo mega schön und zuglich witzig hesch das gschribe. ig gratuliere euch nomau ganz härzlech zum niklas und wünsche euch aues guete und nume ds beschte uf dere wäut. **MUNTSCH UND KNUDDEL**
@destiny: super schön gschriebe din geburtsbricht!
isch no witzig: bi mir isch es ähnlich gange wie bi dir, ileite, am schluss au ks (herztön under 100) und dä chli heisst au niklas und isch eusi gröschti freud!
nun hab ich endlich mal deinen Geburtsbericht von Niklas gelesen - so schön!! Da habt ihr zum Glück richtig entschieden mit dem KS - aber ist ja auch beruhigend, dass sich das Spitalpersonal in solchen Situationen richtig handelt und man sich gut aufgehoben fühlen kann.
Auch auf eure HP bin ich wieder mal gegangen und hab die neusten Foto's von eurem Schatz bewundert - so ein süsser!!
Wünsche euch 5 weiterhin alles alles Liebe und Gute! Seid ihr fit?