Hallo!
juhui, es goht mir um welte besser

Und euses chline schient e riese freud zha... mängisch denk i es tanzt in mim Buch, es isch mega härzig.
Mi Maa, träumt sehr sehr selte, und wenn er tröimt, denn weiss ers no viel seltener. Het gescht am morge gseit, er hebi vo eusem Kind tröimt, es sigi e Meiteli, i heb mim Mami vom Spital aglüte und gseit, wies heissi... er het gseit, es sigi Wahnsinn gis, so realistisch- sogar dr Name hebi gstumme.

Glaub mittlerwile isch er au nümm sicher, dass es e Bueb gitt
I bi mir nid schlüssig, mägisch denk i es gitt e bueb, denn denk i wieder e Meiteli.... tröim aber au immer vo euserer Tochter, mit Name. Vo eusem Sohn hani nonie tröimt.
Kizank:Was isch eigentlich use cho bim Bluetzuckertescht? I muess de erscht endi Oktober bi dr Hebamme mache, grault mir aber au scho, mir gheit dr Bluetdruck immer so abe, wenn i am morge nix iss und denn i warme überfüllte Zug sitz. Mol luege. Chasch du eiegentlich scho dis Kind ertaschte, also weisch genau wo was isch? i glaub langsam zgspühre, wo dr Rugge isch, getrau mi aber nid fescht ume zdrucke. D Füess sind bi eus ziemlich sicher mittlerwile au obe, so wies dört ume zappelt.

WAS weid ihr no alles renoviere? und wenn weid ihr zügle? I bi mega froh isch bi eus alles fertig worde, und bin erscht denn schwanger worde... i hätt glaub dr nerv nid. Bi froh hani jetzt eifach Ziit zum Neihe und baschtle...
Übertue di nid... los dir helfe... weiss scho, dass seid sich so eifach.
@awe: gäll schön, das dörfe mit allne zteile. Hoff di Chef realisiert dini Wünsch

Drück düme.
@Fea: Super, dass dini Antibiotika Kur so guet nützt. wie lang muesch es no neh?
I ha das Wucheend baschtlet wie e verruckti. Ha mol e Prototyp für d Geburtskärtli gemacht... jetzt heissts denn nur no voll Gas Grossproduktion starte. Muess aber no warte bis d Kartene und Couvert achömme, denn gohts los. Mittlerwile nimmst Form a, und i ha scho vieles Bachtlet und gneiht wo i mir vorgnoh hab... das find ich sehr beruigend und schön. Schick euch mol e Bildli vo euserer Karte. 100% Handmade by me.
Grüessli an allí und e richtig schöni Herbschtwuche. Hoff es goht euch guet!