@raffi: i bi nid so fixiert ufd Branche, im Momänt wär aber vilech nid schlächt, wüui iz chli Erfahrig ha und cha mr vorstelle uf dr Branche z blibe, muess aber nid. I luege sowohl als auch. Ha iz mau vorgester doch zwöi Stelle intern gseh und versueches mau. Wäre ganz angeri Abteilige und Ufgabe, cha mr das aber no spannend vorstelle. Di zwöi Stelle woni iz ha gseh, isch eini im Leistigsberich (Ambulant) und di angeri im Firmekundeberich. Also sehr ungerschidlech. Iz bini ja ir Vermittlerbetreuig, auso muessi d Abschlüss ja nid säuber mache

Mir löh la mache. I gloub füre Verkouf wäri nid so gmacht, Beratige scho, aber Aquisation uf Druck mit Zielvorgabe... nei scho lieber nid!
Mitem viu z tüe, ja isch so, es zieht gad sit dere Wuche massiv ah und am Mäntig heimer ou Kick-Off ka, dass heisst, ersti Tendänze zu de Prämie si da und nächsts Mänti wärde di provisorische Prämie 2016 ufgschalte. När wird d Produktion de ganz schnäu no meh Astige. Für mi passts aber, di Wuche gsehnis aus erste Asturm ah, aber no fasch Ruhe vor dem Sturm. I mah gar nid a di nächste paar Wuche dänke!!!!
@aui drü: hey bitte nid so schwaz male, i bruche chli meh Motivation vo jeder einzelne vo öich!!!

Und raffi, falls du doch fallsch, fange mir di wider uf!
@me: bi glich no gspannt obi äch dr ES verwütsche und hoffe eifach uf das birebitzeli (fasch nüt) Chance woni ha. I ha am Mäntig bi mim GG Terror gmacht. I gloub mi ZS het EISPRUUUNG gschroue. Bi mr nid sicher, wüu de wärs meeeega früeh gsi! Mir hei ämu ghärzlet, ha mi GG chöne überzüge, dasses muess si (villech)

und i wirde luege, dassi mr ne hüt nomau packe. Wüu i wot nid drvo usgah, dass würklech ES düre isch. Cha irgendwenn no die oder nächst Wuche cho. Wär weiss, villech später.
Mi arm GG