Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett
- caramel_joghurt
- Member
Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp
Ig hüle jetzt de...
Vori wieder uf zWc u was isch nach 3 täg Rueh? Wieder SB .. Toll. Da Mi FA ja Ferie het ame andere aglüte u was isch dert? Tonband. Wege Betriebsausflug sig dPraxis am 4 Sept gschlosse...
Wege dene ganze SB machi mer eifach Sorge...nid das sechs de am fautsche Ort het ignistet
Vori wieder uf zWc u was isch nach 3 täg Rueh? Wieder SB .. Toll. Da Mi FA ja Ferie het ame andere aglüte u was isch dert? Tonband. Wege Betriebsausflug sig dPraxis am 4 Sept gschlosse...
Wege dene ganze SB machi mer eifach Sorge...nid das sechs de am fautsche Ort het ignistet
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@roehrli85 Danke dir. Ja ich hoffe fest dass mir all mal eifach eusi Schätzis im Arm dörfed halte und die ganz Ziit wo mir da am duremache sind denn nurno e schlechti Errinnerig blibbt.
@Caramel SB am Afang sind imfall meistens recht harmlos. Wennd unsicher bisch gasch eifach in Spital. Hani au gmacht und han denn Utrogestan becho.
@Caramel SB am Afang sind imfall meistens recht harmlos. Wennd unsicher bisch gasch eifach in Spital. Hani au gmacht und han denn Utrogestan becho.
mit eusem Sternli * fest im Herze (31.08.2015/9SSW), du fehlsch eus 
Abortblutung, hoffentlich ohne AS

Abortblutung, hoffentlich ohne AS
Caramel es get gfühlt 1000 grönd werom mer i de ss chan blüete ond di wenigste händ öpis met eme abgang ztue...dord inestig chönd hämatom entstoh ond das emmer weder- ich han jo vo es+12 bis i di 10ssw emmer weder bluetige gha...denn 2/3 täg rueh ond denn hets weder ahgfange...
@caramel: ohje, nid verzwifle! Drücke di ganz fest! Versuech positiv z blibe. Es muess nüt schlächts heisse!
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Spatzilein 15.03.20

- Raffi89
- Junior Member
@harmony: ich bin eifach sprachlos wi du i de kiwu-klinik behandlet worde bisch. So sache machet mi so hässig. Vorallem di söttet doch achli sensibel mit de lüt umgah. Ich drück di ganz fescht. Es tuet mer vo ganzem herze unbeschriblich leid sas es de monät scho wieder nöd klappet het. Duesch bitte nachem FA termin brichte was er meint. Mach mer achli sorge um dich wil dini TR immer nonig da isch.
@caramel: freudetanz und schrei
ich freu mi so unglaublich fescht für dich <3 ich bin mer sicher das alles guet chunt und du eues wunder i 9 mönät dörfsch i de arm hebe. Versuch dim körper und im wunder s'vertraue.
@valeria: es tuet mer würkli vo tüfem herzes leid das du eues schätzli scho hesch wieder müese zieh la. Bin eifach nur sprachlos... wünsch der ganz viel kraft für di schwirigi ziet. Drück di ganz ganz ganz fescht.
@roehrli: wie gahts dir? A wellem ZT bisch du hüt? Sory bin i letschter ziet achli vergesslich
Gesendet von meinem SM-G925F mit Tapatalk
@caramel: freudetanz und schrei

@valeria: es tuet mer würkli vo tüfem herzes leid das du eues schätzli scho hesch wieder müese zieh la. Bin eifach nur sprachlos... wünsch der ganz viel kraft für di schwirigi ziet. Drück di ganz ganz ganz fescht.
@roehrli: wie gahts dir? A wellem ZT bisch du hüt? Sory bin i letschter ziet achli vergesslich

Gesendet von meinem SM-G925F mit Tapatalk
14 ÜZ

- caramel_joghurt
- Member
Danke Frouene
Aso vorm Mittag isch ziemli viu worde, u ha ner no am aute FA aglüte, jetzt momentan isch wieder guet. GG het jetzt Dr uftrag am Abe Magnesium z'hole u sisch söui chli here lige. Hmm...Mini Eltere were diheim aber de müesstise iweie, het derfür aber e ruhige Nami. Ach Mann.....
U sorry für Mini ego biträg.
Aso vorm Mittag isch ziemli viu worde, u ha ner no am aute FA aglüte, jetzt momentan isch wieder guet. GG het jetzt Dr uftrag am Abe Magnesium z'hole u sisch söui chli here lige. Hmm...Mini Eltere were diheim aber de müesstise iweie, het derfür aber e ruhige Nami. Ach Mann.....
U sorry für Mini ego biträg.

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@raffi: i tue mi Banner immer am ZT 1 wider uf ZT 1 setze, dä stimmt immer.
Hüt auso ZT 28 und irgendwie ou bishär keni Azeiche meh vo ES. Ha immer no chli funke hoffnig, dass ES denn isch gsi, wo mr ghärzlet hei, wüu när hets nüm klappt ka
Und leider Stritt gäh. I wär i däm Fau ehrlech gseit scho ES+11 wow, das wär de schreg, das hamer no gar nid überleit. Das cha ja nid si, das wär de nur e 31-Tages-Zyklus.
Neeei, gloubi nid! Auso entweder bini irgendwo zwüsche ES+5 und 11 oder i ha no gar ke ES ka, was wider ou nid so toll wär, wüu, bi ZT 28 müesst dä ou scho gsi si.
@caramel: das si keni Ego-Biträg, das si Usdrück vo dine Gfüeu und für das simer hie! Und du muesch ja dini Eltere nid iweihe, chasch na ja öpis vorlüge und säge, es göng dr gad nid so guet und du müessisch nur chli lige, sig bestimmt morn wider bessser....
@me: oh verdammt, werum hani keni Ovu's gmacht. Iz bini fasch chli hibbelig und ha keeee blasse schimmer was los isch (isch ja nüt nöis)

Hüt auso ZT 28 und irgendwie ou bishär keni Azeiche meh vo ES. Ha immer no chli funke hoffnig, dass ES denn isch gsi, wo mr ghärzlet hei, wüu när hets nüm klappt ka

@caramel: das si keni Ego-Biträg, das si Usdrück vo dine Gfüeu und für das simer hie! Und du muesch ja dini Eltere nid iweihe, chasch na ja öpis vorlüge und säge, es göng dr gad nid so guet und du müessisch nur chli lige, sig bestimmt morn wider bessser....

@me: oh verdammt, werum hani keni Ovu's gmacht. Iz bini fasch chli hibbelig und ha keeee blasse schimmer was los isch (isch ja nüt nöis)
Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

- caramel_joghurt
- Member
@roehrli: ja wer weiss 31 Tag Zyklus wer ja ou nid schlecht. U ig ha ke richtige ZS gha u somit nid gwüsst öbi ES ha gha oder nid, aber es schint ja glich zure Befruchtig cho z'si.
Hehe, du kennsch mis Mami nid. Ig auso aglüte es geng mer nid so guet....mis Mami, aha has doch gwüsst du bisch mit em 3 ss.
(Hase am DI gseh gha)..,hets ou bi de andere immer sofort gwüsst
hani aber scho meh ghört dass das müetere gat merke. Übrigens wer Mini FG woni zwüsche miner Kids ha gha ou es Mai chind worde, hoffe jetzt eifach fest dass das mai chind dasmau ou zu üs chunt
Hehe, du kennsch mis Mami nid. Ig auso aglüte es geng mer nid so guet....mis Mami, aha has doch gwüsst du bisch mit em 3 ss.

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
Auso froue dir gäbet ja gas 
@caramel: für mi tönt das nach inischtigsbluetig, und i gratuliere mau vo härze. Gang ga e bluettescht mache, wenn du unsicher bisch, häb di eifach derfür! I drücke dr alli düüme u zäie, woni ha, dass dises mau alles guet chunnt!
@harmony: du armi, cha mr nid vorstelle, das e Arzt so unsensibel cha si. Bi gspannt, was de vom Fa verzellsch! und i drücke dr d düüme, dass alles guet isch.
@valeria: das tuet mr sehr leid mit dim stärnli, eländ so öppis! Hoffe es chunnt gli wieder guet bi dir!
@raffi und röhrli: drücke ou euch d düüme!

@caramel: für mi tönt das nach inischtigsbluetig, und i gratuliere mau vo härze. Gang ga e bluettescht mache, wenn du unsicher bisch, häb di eifach derfür! I drücke dr alli düüme u zäie, woni ha, dass dises mau alles guet chunnt!
@harmony: du armi, cha mr nid vorstelle, das e Arzt so unsensibel cha si. Bi gspannt, was de vom Fa verzellsch! und i drücke dr d düüme, dass alles guet isch.
@valeria: das tuet mr sehr leid mit dim stärnli, eländ so öppis! Hoffe es chunnt gli wieder guet bi dir!
@raffi und röhrli: drücke ou euch d düüme!
@caramel
duesch di chlei schone, das chont scho guet. *drück* Jedi 4. Frau het schins Schmierbluetige/ liechti Bluetige ir SS.
@me
so, bi bi mim FA gsi woni vorem Kiwu ha gha. Är het e US gmacht und ig ha e chlini Zyste wo chönti für die usblibendi TR verantwortlich si. Ig ha jetz Primolut becho woni mues näh und i 2.5 woche de weder verbii und de wotter luege wies usgseht.
Edit: ha mer mini Kurve und mis momentane Buchgfüehl nomol vor Auge gfüehrt. rein theoretisch chönts nach Kurve jo glich ou möglech gsi si as d'Sprütze nid gwirkt het und ZT20 de no vo selber e ES isch gsi - heisst denn müesste mini Täg morn oder übermorn iitrudle - oder ig mach am sunnti nomol e test. Falls mi ES doch erst denne gsi wär (jooo bienli hätte mer gsetzt denn) wärs fürne bluettest gester no fasch chli z'früeh gsi. Aaaah itz weissi nid obi morn scho sel afo mit dene tablette oder obi no bis am sunntig warte und nomol e test würd mache falls TR ned cho esch und denn erst mit de tablette afo....
duesch di chlei schone, das chont scho guet. *drück* Jedi 4. Frau het schins Schmierbluetige/ liechti Bluetige ir SS.
@me
so, bi bi mim FA gsi woni vorem Kiwu ha gha. Är het e US gmacht und ig ha e chlini Zyste wo chönti für die usblibendi TR verantwortlich si. Ig ha jetz Primolut becho woni mues näh und i 2.5 woche de weder verbii und de wotter luege wies usgseht.
Edit: ha mer mini Kurve und mis momentane Buchgfüehl nomol vor Auge gfüehrt. rein theoretisch chönts nach Kurve jo glich ou möglech gsi si as d'Sprütze nid gwirkt het und ZT20 de no vo selber e ES isch gsi - heisst denn müesste mini Täg morn oder übermorn iitrudle - oder ig mach am sunnti nomol e test. Falls mi ES doch erst denne gsi wär (jooo bienli hätte mer gsetzt denn) wärs fürne bluettest gester no fasch chli z'früeh gsi. Aaaah itz weissi nid obi morn scho sel afo mit dene tablette oder obi no bis am sunntig warte und nomol e test würd mache falls TR ned cho esch und denn erst mit de tablette afo....
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

- caramel_joghurt
- Member
@harmony: super hesch hüt Nami no gat verbi chöne. Los uf dis Buchgfüehl. Es wäre ja 1-2 täg . Aso i würd jetzt wou bis am Sunntig warte u wes nume e chlini Zyste isch cha dTR glich ou vo elei cho. Oder du hesch ebe späte ES gha u da dir denn ou gherzlet hei chunt ou ke TR...was Dr absolut Oberhammer wer ...
Wes nech nüd usmacht würdi gern bis zum erste FA Termin no da blibe, ach es wer sooo schön, aber irgendwie hani dür die SB so angst
Wes nech nüd usmacht würdi gern bis zum erste FA Termin no da blibe, ach es wer sooo schön, aber irgendwie hani dür die SB so angst
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
- caramel_joghurt
- Member
Da no vo hüt morge. Isch gloub chli stärker worde aus gester. Dr unterst isch Dr Evial mit em "Wasserurin" im Original gseht mehr Dr Strich, aber so gloub nid.
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel: auso für mi gseht das sehr positiv us! Wenn chasch zum fa? Mach dr nid ds viel sorge, sb isch haut ou e müglechi begleiterschinig, villech het sech bim inischte öppis glöst.
Also caramel die send so öpis vo positiv!!!!! Jupidu!!!!!! Ond glaub mer, ich blüete i dere ss fang scho fascht regelmässiger als woni ned ss gsi ben- ond jedes mol us eme andere grond- ond trotzdem esch met em chline emmer alles io gsi...die send resistänter als mer dänkt!!! Ond wenns wäg dim chline wörd blüete wördet dini tests secher au ned stärcher sondern schwächer werde! Pass aber uf met em babytest...de neigt bez dezue zwösched dore so usgseh als wörd er schwächer werde ond ab ere gwösse hgc mängi im urin esch er sonöberforderet, dass er scho fascht weder negativ ahzeigt! Esch mer i de 7ssw so gange- weder bluet ond han de letschti test gmacht woni no gha han ond dä het chum me öpis ahzeigt- för mich esch de fall eigendlech scho klar gsi ond hans chum chönne glaube wo mer de fa s'herzli uf em ultraschall zeigt het...
@harmony ich hoffe das es för dich bald wieter goht ond du en fa hesch wo der kompetänt chan hälfe uf em wäg zu euchem schätzeli- so fa's wie die ander möchids eim mängisch meider no schwerer als das es socht scho esch gäll. Ich han mängisch s'gfühl das vor allem wieblichi fa's so gfühlspflök send...
@roehrli & raffi: ich hoffe au för euch das die langi warteziet bald es ändi het- er hettets so verdient ond es macht mich jedes mol trurig wenn ich weiss das ehr leider wieter müend warte! Drocke euch düme!
@harmony ich hoffe das es för dich bald wieter goht ond du en fa hesch wo der kompetänt chan hälfe uf em wäg zu euchem schätzeli- so fa's wie die ander möchids eim mängisch meider no schwerer als das es socht scho esch gäll. Ich han mängisch s'gfühl das vor allem wieblichi fa's so gfühlspflök send...
@roehrli & raffi: ich hoffe au för euch das die langi warteziet bald es ändi het- er hettets so verdient ond es macht mich jedes mol trurig wenn ich weiss das ehr leider wieter müend warte! Drocke euch düme!
- caramel_joghurt
- Member
@harmony: hesch mit dem medi agfange oder wartisch ob hüt TR chunt? Hettisch de Luut diner tempikurve nachem uslöse gar ke ES gha sondern ebe viu später? U jetzt isch si geng no i hochlag? Aah, ig hoffe auso immer no mit dir dass du ou endlich darfsch schwanger si
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
Tempi hesch hüt morge um fasch 0.4 abe, das würd ou mit dr theorie ufgo, dass d'spritze nid gwirkt het und mi ES (wenn überhaupt) erst vor 2 Woche gsi esch. Rechne drum hüt oder aller spötistens morn morge früeh mit TR. Wirde drum itz äuä ou d'Tablette gar nid nä, wöu so wie Tempi abe esch....
Mi Termin bim FA hani morn i 2 Woche.... im Optimale Fall wäri denn ZT13 oder sogar 14... mer wärdes gseh.
Wie geits dir?
das wär no mini kurve: http://www.urbia.de/services/zykluskale ... 2015-08-16
Edit: TR iitroffe, auf ein neues, ÜZ 26!
Tempi hesch hüt morge um fasch 0.4 abe, das würd ou mit dr theorie ufgo, dass d'spritze nid gwirkt het und mi ES (wenn überhaupt) erst vor 2 Woche gsi esch. Rechne drum hüt oder aller spötistens morn morge früeh mit TR. Wirde drum itz äuä ou d'Tablette gar nid nä, wöu so wie Tempi abe esch....
Mi Termin bim FA hani morn i 2 Woche.... im Optimale Fall wäri denn ZT13 oder sogar 14... mer wärdes gseh.
Wie geits dir?
das wär no mini kurve: http://www.urbia.de/services/zykluskale ... 2015-08-16
Edit: TR iitroffe, auf ein neues, ÜZ 26!
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

- caramel_joghurt
- Member
Isch zwar schad hets nid klappet, aber isch ja glich super isch TR jetzt vo säuber cho. Somit het dis Buchgfüehl ja gstumme u isch sicher guet gsi hesch die Tablette nid gno. isch jetzt nume werum dass de ES trotz üslöse nid denn het stattgfunde. De wer Dr nächst FA Termin ja churz vorem ES, de chaner de hoffentlech gat sege ob's scho sprungriif isch.
Naja, ha mer das irgendwie chli anders vorgestellt. Mir isch total schlächt u dSs Test werde stärker...aber es chunt leider ou geng wieder Bluet. Aber das geng wieder ufhört gang i nid vore FG us u ou mis Gfüehl seit eifach dass es no da Isch. Hoffe überchume morn gat e Termin über, dass i wenigstens weiss wo die bluetigsstell isch
Naja, ha mer das irgendwie chli anders vorgestellt. Mir isch total schlächt u dSs Test werde stärker...aber es chunt leider ou geng wieder Bluet. Aber das geng wieder ufhört gang i nid vore FG us u ou mis Gfüehl seit eifach dass es no da Isch. Hoffe überchume morn gat e Termin über, dass i wenigstens weiss wo die bluetigsstell isch
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
Puhh, dir heit viu gschribe. I bi gad am Weekend nüm drzue cho, ha ja am Frtiti no Hochzytsfestli bim Cousin ka und am Samschtig mi Polterabe. Bi immer no KO und fröie mi iz scho wider uf ne guete und
gsunde Schlaf hüt Nacht (hoffentlech)
@caramel: i ha fröid. Aber isch no guet z wüsse, dass dr Evial so schwach azeigt. I ha eigentlech immer dä ka, vilech si die Tests dämfau nid ganz optimal
Wie ou immer, ou bim Evial, wemes weiss, gseht me ganz liecht dr Strich und di andere sowieso!
I wünsche dir so fest aues guete für dini iz de kompletti Familie!
Natürlech darfsch du da blibe. Mir möchte doch ou wüsse, wis witer geit und sowieso bisch du bi üs immer willkomme.
@harmony: tuet mr Leid isch TR cho, de het ja dini Theroie no gstumme. Aber isch doch guet, isch si iz wenigstens vo ellei no itrudlet und du chasch wider starte. O wäg dr Zyste hoffi chunt das schnäu guet. Isch doch e Seich!
@wolke: danke dass churz inegluegt hesch. Ja es duret haut bi mir äuä scho iz no, wüu iz hani nid würklech Hoffnige. Aber es wird hoffentlech ganz früeh nächst Jahr ändlech klappe, we nid vorhär!!
gsunde Schlaf hüt Nacht (hoffentlech)
@caramel: i ha fröid. Aber isch no guet z wüsse, dass dr Evial so schwach azeigt. I ha eigentlech immer dä ka, vilech si die Tests dämfau nid ganz optimal

Wie ou immer, ou bim Evial, wemes weiss, gseht me ganz liecht dr Strich und di andere sowieso!
I wünsche dir so fest aues guete für dini iz de kompletti Familie!
Natürlech darfsch du da blibe. Mir möchte doch ou wüsse, wis witer geit und sowieso bisch du bi üs immer willkomme.
@harmony: tuet mr Leid isch TR cho, de het ja dini Theroie no gstumme. Aber isch doch guet, isch si iz wenigstens vo ellei no itrudlet und du chasch wider starte. O wäg dr Zyste hoffi chunt das schnäu guet. Isch doch e Seich!
@wolke: danke dass churz inegluegt hesch. Ja es duret haut bi mir äuä scho iz no, wüu iz hani nid würklech Hoffnige. Aber es wird hoffentlech ganz früeh nächst Jahr ändlech klappe, we nid vorhär!!

Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

- caramel_joghurt
- Member
@roehrli: hoffe hesch e Guete Polterabe gha
Dr Evial isch Normalwis scho stärker. Aber ig hane mit em öbe 4 Urin am morge gmacht u 5min nach em andere. Aso Dr Urin isch würcklech durchsichtig gsi wie Wasser, drum isch er wou ou sehr schwach
@me: hüt morge gat zum FA chöne, aber viu meh weisi Jetzt ou nid. Im US het mer nüd gseh (was für jetzt ou ganz normal isch) aber mehr hätti jetzt ou nid viu Bluet gseh. Ha jetzt müesse Bluet geh u ner wird mau gluegt wie höch zHCG isch u am Mittwoch ou nomau...entweder stigts oder sinkt. Zudem hani no Utro becho, jetzt heissts eifach warte us chli gmüetlech neh

@me: hüt morge gat zum FA chöne, aber viu meh weisi Jetzt ou nid. Im US het mer nüd gseh (was für jetzt ou ganz normal isch) aber mehr hätti jetzt ou nid viu Bluet gseh. Ha jetzt müesse Bluet geh u ner wird mau gluegt wie höch zHCG isch u am Mittwoch ou nomau...entweder stigts oder sinkt. Zudem hani no Utro becho, jetzt heissts eifach warte us chli gmüetlech neh
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel: tönt ja bis iz gar nid so schlächt. Lueg guet zu dir! Bi gspannt was de use chunt am Mittwuch. Hoffe nur Guets! Aber we ja d Tests grundsätzlech scho stärker azeige aus am Friti no, isch das eigentlech es guets Zeiche.
Ja dr Polterabe isch super gsi. Has mega gnosse.
Ja dr Polterabe isch super gsi. Has mega gnosse.

Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20