Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett
Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp
Ovu hüt positiv *freeeeeeeu*
ZT 20
Gesendet von meinem SM-T560 mit Tapatalk
ZT 20
Gesendet von meinem SM-T560 mit Tapatalk
- caramel_joghurt
- Member
jeeah
de häb es erfolgrichs Wucheend
de häb es erfolgrichs Wucheend

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@Tiare: yeah super, de hoffi dir sit flissig gsi.... Aber das siter ja immer
@caramel: nei ha mi nid agsteckt, mir hei üs müeh gäh dasses nid passiert. GG isch iz langsam wider zwäg. Wenn iz aber ES isch/isch gsi, weissi nid.... Wie geits dir?
@caramel: nei ha mi nid agsteckt, mir hei üs müeh gäh dasses nid passiert. GG isch iz langsam wider zwäg. Wenn iz aber ES isch/isch gsi, weissi nid.... Wie geits dir?
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Spatzilein 15.03.20

@roehrli
Genau vopasse kömmeren bid
Wie gsehts bi dir stellemässig us??
Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
Genau vopasse kömmeren bid

Wie gsehts bi dir stellemässig us??
- caramel_joghurt
- Member
Mir starte wieder bi 0, gester SB u hüt stark bluetig.
Langsam weissi zwar gar nüme obi nomau wot bi 0 afa. Dr Abstand zu de 2 andere wird ou immer grösser
Langsam weissi zwar gar nüme obi nomau wot bi 0 afa. Dr Abstand zu de 2 andere wird ou immer grösser

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
neeei das daf nid wohr si!!! es duet mer so leid!
@tiare
ES dure?
@roehrli
weisch wider chli wo steisch? wie gsehts mitem job us?
@me
haha jetz hani no s'@me vergässe....
bi mer isch immerno aues glich, eigentli trennt vom GG ...mou luege wies miten neue so verlauft... zieh jetz de afe mou ändli us...
neeei das daf nid wohr si!!! es duet mer so leid!
@tiare
ES dure?
@roehrli
weisch wider chli wo steisch? wie gsehts mitem job us?
@me
haha jetz hani no s'@me vergässe....
bi mer isch immerno aues glich, eigentli trennt vom GG ...mou luege wies miten neue so verlauft... zieh jetz de afe mou ändli us...
4 Jahren Kiwu, Endo Level II
05/2018 & Doppelpack 10/2022

@harmony
Jo glaubes.. isch uwar en kommische zyklus.. ha dasmol nur 1 positive ovu gha.. ha sus immer 2 (gang glaub nöcjst monet mol im dütsche en clearblie go hole mit de smily).. tempi stiegt nur zaghaft und bi jo doch scho ZT 24 hüt.. voll schräg irgendwie..
Hmm was meinsch mitem neue?? Tönt nüme sooooooo positiv we vor es paar wuche :/ würds denn evtl es zrugg zum gg geh?? (Wägem 'eigentlich'
) häsch demfall e wohnig gfunde??
@caramel
Soooooo en mist.. das glaubt jo kein mensch.. häasch scho mol mitem FA grrdet über das.. ka jo nid sii das das ständig passiert
Und wegem altersunterschied müend ihr halt für eu entscheide was stummt.. i find halt es nochzüglerli uh herzig (ha jo au no e kliini schwöster
)
Jo glaubes.. isch uwar en kommische zyklus.. ha dasmol nur 1 positive ovu gha.. ha sus immer 2 (gang glaub nöcjst monet mol im dütsche en clearblie go hole mit de smily).. tempi stiegt nur zaghaft und bi jo doch scho ZT 24 hüt.. voll schräg irgendwie..
Hmm was meinsch mitem neue?? Tönt nüme sooooooo positiv we vor es paar wuche :/ würds denn evtl es zrugg zum gg geh?? (Wägem 'eigentlich'

@caramel
Soooooo en mist.. das glaubt jo kein mensch.. häasch scho mol mitem FA grrdet über das.. ka jo nid sii das das ständig passiert

Und wegem altersunterschied müend ihr halt für eu entscheide was stummt.. i find halt es nochzüglerli uh herzig (ha jo au no e kliini schwöster

@caramel: i cha das fasch nid gloube! Tuet mr so Leid und drücke di ganz fest.
Und trotzdem, i verstah, we du di Belastig nid no einisch möchtsch düre mache. Aber es het iz zwöimau relativ schnäu nachenand klappt und me seit ja, bim 3. Mau klappts bestimmt. I chönt wahrschinlech nid ufgäh, ohni wenigstens die magischi 3. Chance versuecht z ha. Aber, nur du chasch für di säuber entscheide, was richtig isch. Und i finde dr Unterschied no nid so gross
@harmony: nei weiss gar nid woni stah, dr ES isch i wyter Färni oder ewig scho gsi. Ke Ahnig. Ha mr langsam afa überlege, wüu mr ja iz rächt lang nid ghärzlet hei, dassi mau e SS-Test evtl. mache, wüu we ES würklech früeh isch gsi, de müesstis iz scho wüsse oder wär TR gli nache und süsch chas ja gar nid si, wüu mr ja när nüm ghärzlet hei oder dr ES isch eifach wider seeehr spät und no gar nid gsi. Bi aber scho ZT 33
@me: wüus rächt läng isch und igs nid no einisch ma schriebe, hie dr Bitrag vom Langzythibbler-Thread:
hatte gestern ein Termin in der Adipositas Klinik. Habe das OK bekommen, dass wir das bei mir ganz schnell vorantreiben können und ich schon April/Mail eine OP haben könnte. Wir haben Termine vereinbart für sehr intensive und auch anstrengende Voruntersuchungen und heute nach langem überlegen habe ich angerufen und alles abgesagt. Ich kann das nicht. Eine OP am Magen ist ein Eingriff in das ganze Leben mit grossen, unfreiwilligen Einschränkungen und lebenslänglichen Risiken und Mangelerscheinungen, die dann mit Vitaminpräperaten das ganze Leben lang entgegenwirken muss. Ich kann keine solche Entscheidung treffen, solange ich nicht zu 100% dahinter stehe und schliesslich merke ich, ich leide nicht mehr an meinem Gewicht, ich habe gelernt, wenn es sein muss, damit zu leben, wenn ich psychisch schlecht drauf bin, dann aus anderen Gründen. Ich bin nicht hin, weil ich so nicht mehr leben will, sondern weil ich sonst keine Unterstützung von der KiWuKlinik bekomme und wenn dann die ganzen strapazen durch sind, habe ich keine Garantie dafür, dass ich danach schwanger werde. Ich habe gemäss Statistik erst etwa ein 3. meines Lebens hinter mir und den rest will ich mit Lebensqualität erleben. Ich finde die Einschränkungen vom Übergewicht, mit denen kann ich besser leben, falls ich es nicht selber schaffe, als mit den Einschränkungen, nach der OP. Tja und so habe ich heute die Termine wieder abgesagt und gesagt, wenn ich meine Meinung weitgehend ändere, melde ich mich wieder. Ich brauche mehr Zeit, um das für mich herauszufinden.
Und trotzdem, i verstah, we du di Belastig nid no einisch möchtsch düre mache. Aber es het iz zwöimau relativ schnäu nachenand klappt und me seit ja, bim 3. Mau klappts bestimmt. I chönt wahrschinlech nid ufgäh, ohni wenigstens die magischi 3. Chance versuecht z ha. Aber, nur du chasch für di säuber entscheide, was richtig isch. Und i finde dr Unterschied no nid so gross

@harmony: nei weiss gar nid woni stah, dr ES isch i wyter Färni oder ewig scho gsi. Ke Ahnig. Ha mr langsam afa überlege, wüu mr ja iz rächt lang nid ghärzlet hei, dassi mau e SS-Test evtl. mache, wüu we ES würklech früeh isch gsi, de müesstis iz scho wüsse oder wär TR gli nache und süsch chas ja gar nid si, wüu mr ja när nüm ghärzlet hei oder dr ES isch eifach wider seeehr spät und no gar nid gsi. Bi aber scho ZT 33
@me: wüus rächt läng isch und igs nid no einisch ma schriebe, hie dr Bitrag vom Langzythibbler-Thread:
hatte gestern ein Termin in der Adipositas Klinik. Habe das OK bekommen, dass wir das bei mir ganz schnell vorantreiben können und ich schon April/Mail eine OP haben könnte. Wir haben Termine vereinbart für sehr intensive und auch anstrengende Voruntersuchungen und heute nach langem überlegen habe ich angerufen und alles abgesagt. Ich kann das nicht. Eine OP am Magen ist ein Eingriff in das ganze Leben mit grossen, unfreiwilligen Einschränkungen und lebenslänglichen Risiken und Mangelerscheinungen, die dann mit Vitaminpräperaten das ganze Leben lang entgegenwirken muss. Ich kann keine solche Entscheidung treffen, solange ich nicht zu 100% dahinter stehe und schliesslich merke ich, ich leide nicht mehr an meinem Gewicht, ich habe gelernt, wenn es sein muss, damit zu leben, wenn ich psychisch schlecht drauf bin, dann aus anderen Gründen. Ich bin nicht hin, weil ich so nicht mehr leben will, sondern weil ich sonst keine Unterstützung von der KiWuKlinik bekomme und wenn dann die ganzen strapazen durch sind, habe ich keine Garantie dafür, dass ich danach schwanger werde. Ich habe gemäss Statistik erst etwa ein 3. meines Lebens hinter mir und den rest will ich mit Lebensqualität erleben. Ich finde die Einschränkungen vom Übergewicht, mit denen kann ich besser leben, falls ich es nicht selber schaffe, als mit den Einschränkungen, nach der OP. Tja und so habe ich heute die Termine wieder abgesagt und gesagt, wenn ich meine Meinung weitgehend ändere, melde ich mich wieder. Ich brauche mehr Zeit, um das für mich herauszufinden.
Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

@roehrli
Ich find das extrem starch vo dir!!!!!! (Und ganz nebedbi findis au fi absolut richtig entscheidig
)
Ich find das extrem starch vo dir!!!!!! (Und ganz nebedbi findis au fi absolut richtig entscheidig

@tiare: danke! .... und usserdäm hani hüt e nöje Motivationsschub entwicklet und e zimlech starke Wille (hoffe es häbt iz chli ah) zum säuber abnäh. Und we dr Arzt seit "uhh vergässets, bi däm BMI wo dir heit, das schaffe nur 10% vo de Lüt und di wärdet nie so schnäu so ne grosse Erfolg ha" de säge ig "und dir heit mi iz drzue bracht z säge, we dr Bypass mi letscht Uswäg söu si, de ha ig iz ändlech d Motivation gfunde, is doch säuber z schaffe - iz erscht rächt" - und ja klar a däm Punkt bini scho gsi, scho merhmals und bi nid wyt cho und schlussändlech fahni scho wider bi null ah, aber weni nid drbi wot ände im ne haube Jahr dert no einisch aztanze und z sägä, ups, has doch nid gschafft, de muessis äbä iz säuber schaffe. I wot mini Zuekunft nid drmit verbringe z. B. dr ganz Tag müesse z entscheide, ob ig iz öpis isse oder doch lieber öpis trinke, gsund abnäh isch das für mi nid.
Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

@me: mir si gad vo Art on Ice hei cho. Uh schön ischs gsi. Aber mini TR isch da u scho bini wider frustriert, wüu das heisst zum dä ES verwütsche hätte mr äuä im Flugzüg oder am Tag nach 10 Stund flüge müesse härzle. Logisch hets nid chöne klappe. Wider typisch. We dr ES scho so früeh isch gsi hätter gad so guet no einisch 2 Tag vorhär chöne cho, de häts wenigstens chöne länge.
Iz weissi zmingst ou werum i nid ha usegfunde wenn er isch gsi, das merkt me bim flüge haut nid so guet

Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

- caramel_joghurt
- Member
@roehrli: ou mann doofi TR. Ja kes Wunder si dini ovu negativ gsi. Aber trotzdem di Zyklus isch somit wieder 35?! Täg gsi, was doch glich ou super isch.
Ig finde ou dass du da die richtig entscheidig hesch troffe. Sone OP muess guet überleit si, wie de seisch mir isch ner quasi zLäbelang chli igschränkt was zÄsse betrifft. Du bisch e starki Frou u we Dr jetzt seisch dass das wosch und wirsch schaffe, de wirsch das ou.
@harmony: wenn züglisch? U wie geits dir sisch e so?
@tiare: no e wuche bis nmt oder?
@me: ha gester es paar chleider us de Chinderschränk usgrummt u ner hani ke lääri Box meh gha. Naja stöh ja öbe scho 10 Stück ume mit aune chleider vo neugeborenen bis jetzt, zum Glück hei mer en grosse Estrich. Jedefaus seit mit GG ner zu mir: auso chum mir gö id Ikea, mi GG id Ikea u das ame Samstig?!
jedefaus chöi mer auso beidi dChleider (bis uf es paar Sache, aber mini tochter chönt no e zwillingsschwost ha vo de mengi a chleider) no nid verchoufe u si warte witerhin ufe nächst Isatz. Mini Angst isch nidmau dAngst vore witere FG, sondern dass es gar nüme klappt. Irgendwie si die Theorie mit nume eim EL ou sehr unterschiedlich inwiefern d'Wahrscheinlichkeit da isch schwanger z'wärde. Zudem geits mim grossmami u GG Großvater gat nüme so guet u da si beidi immer so fröid a chind hei wers scho no schön si wurde üses 3. Wunder ou no chöne kennelehre. Aber das het ja bekannterwis zSchicksal ide händ
Ig finde ou dass du da die richtig entscheidig hesch troffe. Sone OP muess guet überleit si, wie de seisch mir isch ner quasi zLäbelang chli igschränkt was zÄsse betrifft. Du bisch e starki Frou u we Dr jetzt seisch dass das wosch und wirsch schaffe, de wirsch das ou.
@harmony: wenn züglisch? U wie geits dir sisch e so?
@tiare: no e wuche bis nmt oder?
@me: ha gester es paar chleider us de Chinderschränk usgrummt u ner hani ke lääri Box meh gha. Naja stöh ja öbe scho 10 Stück ume mit aune chleider vo neugeborenen bis jetzt, zum Glück hei mer en grosse Estrich. Jedefaus seit mit GG ner zu mir: auso chum mir gö id Ikea, mi GG id Ikea u das ame Samstig?!

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
Ach man ich hoffs so sehr für dich..
@me
ES +9 han bis etzt kein tempiabfall gha und mol en test gwogt.. isch negativ gsi..
Ach man ich hoffs so sehr für dich..
@me
ES +9 han bis etzt kein tempiabfall gha und mol en test gwogt.. isch negativ gsi..
- caramel_joghurt
- Member
@tiare: isch ja aber ou no gat chli früeh
Gähn, was für es Wucheend. Gester Sohnemann nüd chöne dine bhalte u am Abe hets bir Tochter agfange u isch ou ir Nacht so witergange

Gähn, was für es Wucheend. Gester Sohnemann nüd chöne dine bhalte u am Abe hets bir Tochter agfange u isch ou ir Nacht so witergange

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19
@caramel
Jooooo ich weiss [-][-]
Uii händer gripp vowütscht
Jooooo ich weiss [-][-]
Uii händer gripp vowütscht

@caramel: ja richtig, si ca. 34 oder 35 Tag gsi. Isch vo däm här scho guet, da hesch rächt. Ha übrigens am Donsti wider agfange mit Fitness u bi iz zum 3. Mau gsi, auso genau jede 2. Tag. Ha grad Spass dran u weni scho nid schaffe chani ja gäbig düre Tag ga. Drum funktionierts gad super. Mit Ässe bini grad am usefinge was für mi geit. Das brucht chli Zyt bisi merke was am beste hiuft, aber die Zyt muessi mr näh u nid grad ufgäh wes nid sofort klappt.
Uiii, so blöd mit dine zwöi Chind. Hoffe isch scho besser? Und bi dir aues guet?
@Tiare: ja isch scho no sehr früeh. Würd dr Test no nid z fest wärte
Uiii, so blöd mit dine zwöi Chind. Hoffe isch scho besser? Und bi dir aues guet?
@Tiare: ja isch scho no sehr früeh. Würd dr Test no nid z fest wärte
Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

@röhrli
Nee das machi nid.. aber bi sowieso eher uf negativ igstellt [-]
Nee das machi nid.. aber bi sowieso eher uf negativ igstellt [-]
@Tiare: verstahni dass das bisch. Aber mau abwarte

Spatzilein 15.03.20

Spatzilein 15.03.20

Es isch en ussergwöhliche zyklus.. aber etzt mol abwarte 

- caramel_joghurt
- Member
@tiare: isch hüt nmt? Drücke Dr dümme.
@me: ha sit em mäntig geng wieder liechte Mittelschmärz, hoffe aber Dr ES verschiebt sech nach hinte. DChind hei dMDG überstande u wer hets jetzt? Ig,
hoffe GG blibt verschont
@me: ha sit em mäntig geng wieder liechte Mittelschmärz, hoffe aber Dr ES verschiebt sech nach hinte. DChind hei dMDG überstande u wer hets jetzt? Ig,

Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
Madame 17
Pfüpfi 19