Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
Tiare29
Senior Member

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

Caramel
Yep TR isch gestet itridlet :(

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

Huhu zämä

@Tiare: wi geits dr? Isch TR düre? Du hesch ja gloub rächt churzi Zykle oder? Drücke dr Düme füre nächst ES.

@caramel: bisch wider fit? Wo steisch iz und wi füehlsch di?

@me: bi eifach am abwarte und flissig am Fitness mache und versueche so guet wis geit d Ernährig umstelle. Es fallt mr aber nid liecht. Gueti Nachricht: ig ha 2 kg i 2 Wuche gschafft. Schlächti Nachricht: es müesst eifach meh si. Bim ne Startgwicht vo 128 cha das ou guet 3-4 kg ir Wuche abe gah und das isch nid so. Dr Grund si paar Ässatackene woni 2-3 Mau pro Wuche ha und we ig i 2 Tag es kg wäg ha, hani am nächste Tag wider 800 gramm druff, drum geits nur so schlichend vorwärts. Es ewigs uf und ab. Ja i weiss, me söt nid täglech wiege, i maches aber im Momänt und schribe aues uf wasi isse, nur so weissi wasi würklech fautsch mache und wo dassi no muess druf achte. Am Sunnti gani mit mim Mami für 3 Tag uf Paris. Und när darf de dr ES gli cho. Hoffe dasmau chöimer ne usnütze.
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Jo sit hüt dure.. nee i letschter ziit gar nüm.. ha immer so 30 -35 täg.. früener immer 25-28 täg -.-

Gesendet von meinem SM-T560 mit Tapatalk

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

Hmmm, Ovu negativ, aber s LH schint scho am stige si. Hei hüt no chöne härzle. Hoffe eifach glich dass dr ES nid di nächste 3 Tag isch und när weni zrug bi GG guet mitmacht. I dänke es duret nüm meh aus e Wuche :?:
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Ich wünschders das de ES no biz wartet.. gnüss paris mit dim mami....

caramel_joghurt
Member

Beitrag von caramel_joghurt »

@roehrli: gniess Paris u hoffe natürlich dass di ES wartet. Und hei super wegem Fitness. Ig cha mer vorstelle dass das nid ganz eifach isch. EV chasch Dr ja e belohnig überlege we dere zyt die Kilo verlore hesch. Irgend es paar Schueh, Handtasche oder so....brucht mer doch geng :wink: oder gat nöi Chleider, bruchsch ja de ner sicher sowieso :wink:

@tiare: demfau geits ja aber scho gli wieder richtig heissi Phase.

@harmony: wie geits dir? Scho züglet?

@me: ha mer übrigens e cyclotest kouft und gmäss Kurve söti e ES gha ha. Eifach chli verspätet aber han i ja so denkt Wege Dr MDG.Ha ner letschti Mittwoch mau e Ovu gmacht, Positiv u es stimmt mit Dr Kurve überi, söt auso am Do mi ES gha ha. Jetzt heissts warte..
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Wie isch paris gsi??

@harmony
Wie gsehts bi dir us??

Caramel
Wo stohsch du??

@me
I bi gad ide heisse phase ;)

caramel_joghurt
Member

Bi mir isch wou TR am itreffe...

Oh, demfau hoffe dass die schwümmerli ihri Arbeit guet mache
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
blöde mist.. häsch etzt ovus gmacht?? ES gha?? du häsch jo jetzt au nur no ein funktionierende Eileiter oder??

caramel_joghurt
Member

Ha Ovu gmacht gha u tempi gmesse, ES isch aso nach beidem gsi. Bi hüt ES +12.
Ha gester Abe rosa Ausfluss gha, Menstasse inne u hüt morge nume nochli Brun u bis jetzt nüd meh. Weiss ou gat nid was mi Körper da jetzt wieder macht.
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@caramel..
Wenigstens häsch de ES gha..

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@tiare
heissi phase flissig gnutzt?

@caramel
TR doch no cho?

@roehrli
wo steisch?

@me
vorgester bim FA zur Jahreskontrolle gsi... när het är natürli gfrogt wies mitem Kiwu aktuell usgseht, wöu ig jo bi ihm bi gsi für luege, uslöse, etc. und när hani jo 2 täg nach de letzte uslösespritze aglüte gha ig mües pille ha und es wäri e katastrophe weni SS wär no vom mim GG.... Ig hanem de aues chli verzöut...
Aktuell bini ou scho weder ZT10 - im letzte Zyklus esch de ES ca um ZT13 gsi... eigentli weimer jo nid so druf achte... und herzle düemer jo eigentli eh gnue... Aber angersume esches scho sehr vöu entspannter füre Kiwu weme e Maa het wo immer cha und wott :mrgreen:
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Demfall vohüetisch nüm?? Wohnsch denn jetzt allei?? Wie isches mit dim maa??

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@tiare
jo aktuell wohni elei, aber das isch nur e temporäri lösig...
Mi maa het mittlerwiile jo ou scho e neui und langsam renkt sichs bizeli ii...
mit mim neue isch alles super. Jo eigentli wär jetz jo scho dr 2. Üz i däm sinn.
Ha jo im Januar när schowider ufghört mit de Pille, es isch mer eifach schlächt gange mit dere und wöu ig jo nid weiss wie schnell oder ebe nid ases würd klappe... löhmers itz eifach mol ufs Risiko acho....

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Krass wie sich eui lebe ide letschte paar mönet voänderet händ.. isch er demfall no im huus?? Lönder eu etzt scheide??
I vostoh dich das gad wieder wetsch loslih.. und wenns passt isch duch super.. und ebe en aa wo immer ka und wett isch en traum gell :)

harmony
Vielschreiberin

Beitrag von harmony »

@tiare
haha ig revidiere mini meinig... nach gfüehl isch hüt mi ES ...mer hend aber s letzte mol am donnsti morge.... und är isch momentan recht gstresst wägem job und blockt völlig...
Dä Üz wird also definitiv verstriiche...aber vellech grad mol guet zum mi chli therapiere... obwohl mers jo wend locker und "ungeplant" aago... merki eifach wies mi scho weder enorm stresst, weni merke as ES isch und mir nid hend chönne....
Wies mit huus und scheidig wiitergeit müese mer itz de mol no kläre.

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Oh ja.. mir sind jo etzt im 4. Offizielle üz und ähm jo coolness isch so e sach... i kas eifach nid bliebe loh.. und i bi au kedes mol gfrustet wenn er nid will und ich genau um ES ume bin.. aber gottseidank hani denn immer am morge no könne oder so ;)

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

Hoi zämä und sorry, i bi ir letschte Zyt nüm so fliessig, chönt aber ou dran lige, dass dir das ou nid immer sit :-)

Paris isch schön gsi und asträngend, ES isch wahrschinlech erscht z Wuchenänd druf gsi, auso bini ca. zwüsche ES +7 und ES+9 vermuetlech, wüu mir si d Ovu's usgange vorem Wuchenänd, LH isch aber am stige gsi und ZS het einigermasse passt, isch när vore Wuche wider wysser und milchiger worde, muess auso denn düre gsi si.
Mir hei dr ES nid so super chöne nutze, mir hei am Fritig ghärzlet, wüus am Donsti nid isch gange und am Samschtig und Sunti isch ou nid gange, auso hei d Schwümmerlis hoffentlech vom Friti trotzdäm glängt.

Mir geits im Momänt ganz guet, bi eifach frustriert, wüus mitem Abnäh sehr langsam vorwärts geit. Aber das isch egau. Im Momänt weissi nid obi PMS ha oder vilech doch möglechi SS-Azeiche, eigentlech nüt nöis ;-) hehe Auso warti mau ab, teste wirdi spätestens Afangs nächst Wuche we d TR nid chunt.

@caramel: isch TR no cho oder wi gsehts us?

@harmony: da seisch öpis sehr wahrs und ja, nid dass dr meinet, i wot ou no GG wächsle, nei i bi glücklech mitim, aber z härzle isch würklech müehsam, wüu är mängisch nid wot und mängisch nid cha und eigentlech mr fasch nie tüe, ussert ig chume und säge, Schatz hüt muesch, ES chönt jederzyt si.... Das git de immer öpe ei bis zwe Wuche stress, bis ig irgendwenn weiss, dass ES sowieso düre isch und ig sowieso wi immer nid weiss obs glängt chönt ha und mr ne überhoupt breicht hei. *frust* - aber houptsach är "versuecht sech Müeh z gäh"...

@tiare: wo steisch du eigentlech?
Spatzilein 15.03.20

Bild

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

PS: bi übrigens chli gfrustet gsi letscht Wuche, wüu mr ufgfaue isch, dass das mi letscht Zyklus isch, bevori 31gi wirde, i ha zersch vor 30gi wöue es Chind ha, und när wos chli duuret het, hani gfunde, ach, houptsach i wirde no mit 30gi SS.... Ha mi Wunsch de vor fasch em ne Jahr "is Universum" gschickt und gseit, mit no 30gi wot i SS si!!!! Wär weiss, vilech fingt z Universum das lustig, mi bis zum letschte Momänt la z warte, das heisst i däm Zyklus bini gloub bsunders gnärvt wes nid het klappt und irgendwie stöh d Chance ou nid so super guet (ES würklech nutze, gseht anders us). Aber iz hani hüt so es chrampfartigs Stäche uf dr linke Site ka und bi di ganz Zyt am überlege, ob ig das scho mau ka ha und i finde d Antwort eifach nid.
Spatzilein 15.03.20

Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
Ohhhhh jaaa das mitem alter isch bi mir au so.. ha immer gseit noch 30gi wetti definitiv kei meh.. denn jo guet mit 30gi scjwanger werde okeeeee.. und etzt hani au nur no 3-4 zykle bis zu mim 31. [-][-]

Zu mir.. i ha jo de monet vosuecjt cool zbliebe.. ha aso weder ovus gmacht no de mumu agluegt no tempi gmesse.. eifach nix ;) jooo denn bini ca. ES +4-5 gsi und han voll gschwollni schamlippe becho.. hmmmm hani denkt okee i weiss i ha das scho gha aber zu wellem ziitpunkt kein plan.. jo guet denn hani gfund luegsch mol de mumu okeee höch und zue.. und fertig isch gsi mit de coolness.. sit gester hani so bröckelnde wiise usfluss.. vomuetlich en scheidepilz.. und jooooi genau so händ mini letschte 2 schwangerschafte agfange.. aber hey wie doof isch den das zglaube es könnt igschlage ha welli en pilz hab :/ also wieder abefahre.. hüt de gaaaanz tag so es steche im unterbuch... nervpsität pur.. maaaan ich will doch cool bliebe.. aber ha doch sgfühl TR kunnt bald ;)
Aso ebe im moment öpe ZT 8-9 glaub..

Antworten