Hoi zämä und sorry, i bi ir letschte Zyt nüm so fliessig, chönt aber ou dran lige, dass dir das ou nid immer sit
Paris isch schön gsi und asträngend, ES isch wahrschinlech erscht z Wuchenänd druf gsi, auso bini ca. zwüsche ES +7 und ES+9 vermuetlech, wüu mir si d Ovu's usgange vorem Wuchenänd, LH isch aber am stige gsi und ZS het einigermasse passt, isch när vore Wuche wider wysser und milchiger worde, muess auso denn düre gsi si.
Mir hei dr ES nid so super chöne nutze, mir hei am Fritig ghärzlet, wüus am Donsti nid isch gange und am Samschtig und Sunti isch ou nid gange, auso hei d Schwümmerlis hoffentlech vom Friti trotzdäm glängt.
Mir geits im Momänt ganz guet, bi eifach frustriert, wüus mitem Abnäh sehr langsam vorwärts geit. Aber das isch egau. Im Momänt weissi nid obi PMS ha oder vilech doch möglechi SS-Azeiche, eigentlech nüt nöis

hehe Auso warti mau ab, teste wirdi spätestens Afangs nächst Wuche we d TR nid chunt.
@caramel: isch TR no cho oder wi gsehts us?
@harmony: da seisch öpis sehr wahrs und ja, nid dass dr meinet, i wot ou no GG wächsle, nei i bi glücklech mitim, aber z härzle isch würklech müehsam, wüu är mängisch nid wot und mängisch nid cha und eigentlech mr fasch nie tüe, ussert ig chume und säge, Schatz hüt muesch, ES chönt jederzyt si.... Das git de immer öpe ei bis zwe Wuche stress, bis ig irgendwenn weiss, dass ES sowieso düre isch und ig sowieso wi immer nid weiss obs glängt chönt ha und mr ne überhoupt breicht hei. *frust* - aber houptsach är "versuecht sech Müeh z gäh"...
@tiare: wo steisch du eigentlech?